MijnPlan
Het cliëntportaal van Humanitas DMH
Het nieuwe Elektronische Cliënten Dossier (ECD) van Humanitas DMH heet ‘MijnPlan’. MijnPlan is het digitale cliëntdossier waar cliënten online toegang hebben tot o.a. de eigen rapportages, doelen en afspraken. Deze informatie komt rechtstreeks uit het cliëntendossier Pluriform van Humanitas DMH.
Waarom MijnPlan?
Onze cliënten hebben het recht om hun dossier in te zien. Het cliëntportaal MijnPlan is een online programma waarmee cliënten van Humanitas DHM online toegang hebben tot informatie uit het eigen trajectplan. Toegang tot MijnPlan is strikt persoonlijk gebonden aan de cliënt. Is er sprake van een vertegenwoordiger, dan treedt deze in de rechten en plichten van de cliënt, zoals vastgelegd in de WGBO. Voor MijnPlan zijn gebruikersvoorwaarden opgesteld die je hier kunt lezen.
Gebruikersvoorwaarden MijnPlanHoe werkt MijnPlan?
Cliënten (en/of hun vertegenwoordiger) ontvangen een inlog van hun begeleider. De begeleider kan de cliënt laten kennismaken met MijnPlan en zo nodig helpen met het inloggen en inzien van MijnPlan. Onderaan deze pagina kun je een handige instructieflyer voor cliënten downloaden. Daarin lees je hoe je voor de eerste keer en de daarop volgende keren inlogt en wat je allemaal kunt zien in MijnPlan.
Je bereikt MijnPlan via de volgende link:
https://clientportaal-productie.humanitas-dmh.pluriformzorg.nl/
Let op! De allereerste keer inloggen
Je ontvangt een activatie e-mail. Inloggen met de activatie-mail is maar één keer nodig. Daarna niet meer. Doorloop de allereerste keer inloggen heel rustig. Doe dat samen met je begeleider als je dat fijn vindt. In de handige instructieflyer hieronder staat stap voor stap beschreven hoe je voor de eerste keer en de volgende keren inlogt.
Vragen?
Heb je vragen over MijnPlan of lukt het niet goed om in te loggen? Vraag dan je begeleider om hulp. Of bekijk deze handige instructiefolder over het inloggen in MijnPlan.